.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر معاون عمرانی استانداری مازندران از شهردار بابل
معاون عمرانی استانداری مازندران در پی تلاش و مساعی مهندس فرهاد عسکری شهردار بابل در بخش عمران و توسعه زیرساخت های شهر بابل از ایشان تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز دربابل مهندس هاشمی در متن لوح ارسالی با اشاره به توسعه چشمگیر شهر بهارنارنج در سطح استان لاله خیز مازندران کوشش شبانه روزی مهندس عسکری و کارکنان شهرداری بابل را در موازات با تعامل سازنده با اعضای شورای اسلامی شهر؛ عامل انجام اقدامات موثر و تحول آفرین در حوزه عمران شهر فرهنگی، تاریخی و شهیدپرور بابل ارزیابی نمود و همچنین این سطح گسترده ی تلاش و همدلی بین مدیریت شهری را قابل تقدیر دانست.
در بخشی از این لوح به بهره برداری از پروژه ترمینال برون شهری بابل بعنوان یکی از پروژه های مهم سال 90 که موجب کاهش بار ترافیکی سطح شهر و سهولت کار مسافرین و همشهریان گرانقدر بابلی گشته اشاره شده که بی شک تحقق این پروژه ی اساسی که بار مالی سنگینی بالغ بر 60 میلیارد ریال که تماماً از بودجه شهرداری و بدون بهره مندی از بودجه های طرحهای ملی بهمراه داشته است، تنها با همدلی، همکاری و هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل صورت پذیرفته است.
شایان ذکر است شورای اسلامی شهر بابل نیز با توجه به مساعی قابل تقدیر مهندس فرهاد عسکری در ایجاد زمینه های لازم جهت توسعه بیش از پیش شهر بابل با تصویب بند 1 صورتجلسه مورخ 20/1/91 آن شورا از زحمات و حسن مدیریت و تعامل سازنده ی شهردار جوان و کوشای بابل با اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر بعمل آورد.
گفتنی است در پی این تقدیر مهندس فرهاد عسکری شهردار بابل در سخنانی ضمن اظهار قدردانی از مهندس سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استانداری مازندران که همواره با ارشادات ارزنده خود مدیریت و مسئولین بابل را راهنمایی و حمایت نمودند بیان داشت: خدمت رسانی به شهروندان توفیقی است که هرچه بیشتر نصیب انسان گردد لذت و شیرینی بیشتری بهمراه خواهد داشت و سعی ما و شورای محترم اسلامی شهرو تمامی کارکنان مجموعه شهرداری بابل بر اینست که با مدیریت درست و برنامه ریزی صحیح هرچه بهتر در توسعه این شهر مذهبی و تاریخی کوشا باشیم.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 91 بعنوان سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) از این موضوع بعنوان اقدامی هوشمندانه یاد کرد و گفت: امیدواریم با سرلوحه قراردادن این شعار که در واقع برنامه عملی مسئولین نظام در کلیه تصمیم گیری ها و اقدامات محسوب می گردد بتوانیم در تمامی زمینه ها با حمایت از سرمایه های بومی و داخلی به خودکفایی رسیده و پروژه های زیرساختی را توسط پیمانکاران بومی به بهترین شیوه و بالاترین کیفیت به انجام برسانیم.
مهندس عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی پروژه های سال 90 شهرداری بابل پرداخت و گفت: انجام دهها پروژه عمرانی منجمله تکمیل فاز اول پارک بانوان و آغاز عملیاتی فاز دوم این پارک، تکمیل و بهره برداری از فاز سوم جاده ساحلی و کلنگ زنی فاز چهارم این پروژه، کلنگ زنی و پیشرفت 60درصدی پروژه ی پارک ساحلی، کلنگ زنی پردیس نوشیروانی با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریال، احداث و افتتاح خیابان و بلوار سردار نژاداکبر، احداث و افتتاح خیابان باغ عباسی راه ارتباطی خیابان کشاورز به خیابان امام رضا(ع)، احداث ساختمان مرکزی مدیریت بحران شهر بابل، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سوله و سالن چندمنظوره آتش نشانی و خدمات ایمنی، تکمیل طرح مطالعات اولیه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان حمزه کلا، تکمیل طرح مطالعات اولیه احداث مجتمع بزرگ تجاری در بلوار ساحلی، کلنگ زنی المان یادبود شهید سجودی و ... نیز از اقدامات شهرداری بابل در راستای شهر زیبای بهار نارنج در سال گذشته بوده است.
شهردار بابل در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه ی این سازمان در بخش توسعه زیرساخت ها بیان داشت: از دیگر اقدامات مهم شهرداری در سال 90 توسعه فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز شهروندان بوده که این امر موجب احداث دهها پارک محله و همچنین بازسازی و احیای فضای سبز و ادوات بازی و ورزشی سایر پارکهای موجود در شهر گشته است و در اینجا این نوید را می دهیم که در سال جدید با همت بیشتری به این موضوع بپردازیم.
وی در تکمیل سخنانش افزود: زیباسازی سیمای شهری نیز که از عوامل موثر در تلطیف چهره ی شهر و نشاط و سرزندگی روحیه شهروندان می باشد در سال 90 تغییرات بسزایی در شهر بابل داشته و شهرداری بابل با ایجاد تصاویر و دیوارنویسی های زیبا و متنوع ، نورپردازی های متعدد پلها و خیابان ها و پیاده روها، نصب گلدان ها با گلهای زیبای فصلی بر روی پلهای روگذر و همچنین احداث چندین آب نمای زیبا و ... نوازشگر چشمان شهروندان عزیز بابلی و رهگذران گرامی بوده است.
مهندس عسکری در پایان سخنانش ضمن اظهار سپاسگذاری از تمامی کسانی که در جایگاههای مختلف با همکاری و حمایت های بی دریغ خود در توسعه همه جانبه شهر بابل سهیم می باشند، از شهروندان فهیم و عزیز بابلی نیز که با پرداخت بموقع عوارض مربوطه همواره یاریگر خدمتگزاران خود هستند تقدیر ویژه نمود.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 4 ارديبهشت 1391
آقای هاشمی اگر سری به کوچه پس کوچه بابل بزنند بر بی کفایتی شهردارو اعضای شورا پی می برند و بی جهت با چنین کاری نان به همدیگر قرض نمیدهند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.